New York.

Ne kadar gelirseniz gelin, New York her zaman şaşırtır sizi ama bir o kadar da, büyüktür ve yorar sizi. Maraton koşmuşum gibi, ayaklarım incindi. Karış karış, her yerini koşa koşa gezdim ailem ile. Her şey güzeldi, sadece çok yorulduk.

Hep Dünya Kupası modu vardı. Bu yıl, özellikle Norveçliler, adeta hucum etmişler New York’a. Her yerde kürek çekiyorlardı şarkılar söyleyip. Onlara uydum ben de. Perşembe günü. Türkiye – ABD maçında, Amerika’yı destekleyeceğim. Malum partinin takımı olmuş Türkiye’yi tutacak değilim.

Gezim her zamanki gibi, oyuncakla bitti. Ben hiçbir seyahat ettiğim yerden oyuncaksız dönmem.

ABD’nin, 250. doğum günü için bunu aldım. Uçakta gelirken de kafamı yasladım buna. Bu hafta bir de, Amerika’nın doğum günü kutlamaları başlayacak.

Psikolojik olarak, nasıl rahatladığımı anlatamam.

Sophie

Yorum bırakın